רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
01 פבר, 2017
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

מניעת פריצות לבית ולהרתיע גנבים כשלא נמצאים

מניעת פריצות הוא דבר שכדאי לחשוב עליו, מתכננים לצאת לחופשה? סתם חוששים לגורל הבית שלכם? לא במקרה אתם חוששים. פריצות, לצערנו, קורות בכל הארץ.

הניסיון שלנו במנעולן-נט מלמד כי מעבר לכך שכל פריצה כוללות בדרך כלל גם גניבה של פריטים אישיים ויקרי ערך, הן פוגעות בתחושת הביטחון העצמי, וכמובן – במרחב הפרטי.

גם אם הבית ותכולתו מבוטחים, אף אחד אינו רוצה שיפרצו לו לבית, ובוודאי לא לחזור מחופשה למקום הפוך שנכנסו אליו ללא רשות והפך את כל הארונות והמגירות. כדי להימנע מכך, ישנם כמה פעולות מנע פשוטות אותן קל וניתן לבצע גם מבלי להיכנס להוצאות או סיבוכים מיותרים.

הפעילו מכשירים שונים בעזרת שעון מובנה או שעון שבת

שעון שבת קל להפעלה ואינו יקר, הסוג הפשוט עולה בין 20-30 שקלים. בעזרתו אפשר ליצור תחושה שישנה תנועה בבית, אם זה אורות, מכשיר רדיו וכדומה, ולגרום לפורצים לחשוב שנית אם כדאי להיכנס אל הבית.

מכשירים נוספים שניתן להשתמש בעלות המוכה מאד כדי ליצור תחושת "יש מישהו בבית", נמצאים בהישג יד כגון רדיו שנדלק על ידי מנגנון "השעון המעורר", שניתן להפעיל במהלך היום אפילו, ואף מזגן לזמן קצר מדי פעם גם ניתן לתכנות מראש על ידי השלט החכם המגיע כיום כמעט עם כל מזגן חדש.

אך שימו לב! גנב מזדמן אכן יירתע באם יחשוב שאנשי הבית נמצאים, אולם אם מדובר בגנב מתוחכם יותר הוא עלול לשים לב כי האור והמכשירים נדלקים ונכבים באותה שעה בכל פעם, לכן אם זה המזגן יש אפשרות לתכנת גם לפי יום ולשנות את השעה, שעון\רדיו מעורר פשוט בדרך כלל הוא לפי שעה קבועה, לכן שיטה זו כאמור טובה אמנם, אך להיעדרות מהבית לטווח קצר בדרך כלל.

במידה ואתם נוסעים מביתכם לתקופה ארוכה ובכלל, כדאי לשקול מערכת "בית חכם"

שיטה זו של שעון שבת, הפעלת הרדיו וכדומה, יעילה במיוחד אם נוסעים לחופשה קצרה (כמו לסוף שבוע), אולם לצורך שמירה על הבית בזמן חופשה ארוכה יותר, כגון שליחות כלשהיא או מעבר זמני לצורך עבודה מחוץ לעיר, אז כדאי לשקול התקנת מערכת בית חכם ולהפעיל את המכשירים השונים מרחוק, בעזרת אפליקציה ייעודית.

מערכות שונות כוללות גם מצלמות שיחוברו למערכת האינטרנט בביתכם, כך שתוכלו לצפות בכל עת במתרחש בביתכם מכל מקום. למי שממש רוצים ישנן גם מצלמות המחוברות להקלטה ארוכת טווח, וכן לסים סלולרי, כך שגם אם אין לכם חיבור לרשת האינטרנט בביתכם, או חוששים שמא אם לא יהיה חשמל לא תוכלו להתחבר למצלמה, ניתן גם לכך הפתרון הכולל גם מצברי סוללות לטווח ארוך, הכל כמובן לפי הצורך.

בקשו מהשכנים לעבור מדי פעם בבית

אם אתם סומכים על השכנים שלכם ובקשר טוב איתם, תוכלו לפנות אליהם שישגיחו על הבית, שיכנסו מדי פעם ושיצרו תחושה שכלל לא יצאתם לחופשה. כניסה מדי פעם בשעות שונות והפעלת מכשירי החשמל יכולה למנוע מפורצים לנסות להיכנס.

צרו קשר עם חברת שמירה להתקשרות לתקופה קצרה

ישנן חברות שמירה שמבינות את הצורך ולכן מוכנות להעניק שירות גם לתקופה קצרה ללא כל חוזה ארוך טווח. לפני חופשה כדאי לשקול יצירת קשר, לבקש שהן יכללו אתכם בסיורים ושיגנו על הבית שלכם. שירות זה ניתן בתשלום, כמובן. ותלוי במיקום הדירה ורמת השמירה.

השכירו את הבית לתקופה קצרה

עומדת לפניכם אפשרות לא רק לצאת לחופשה אלא ממש לעשות כסף מהבית שלכם דרך השכרה לתקופות קצרות. בשנים האחרונות פתרון זה הולך והופך לפופולרי יותר ואתם יכולים להרוויח פעמיים, גם כסף מההשכרה הקצרה וגם הרחקה של פורצים.