רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
17 פבר, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

פריצות לבתים בתל אביב לאור תופעת המסתננים הקשה מנעולן-נט מביאים לכם מאמר זה

ללקוחותנו להלן שיתוף מאמר מעניין.

פריצות לבתים בתל אביב זה מקובל… לא לגרש מסתננים, פשיעה, פריצות לבתים וירידת מחירי הנדל״ן זה בסדר?

תל אביב הייתה מאז ומתמיד אחד המקומות האטרקטיביים ביותר לגור בהם. בשנים האחרונות נשמעים קולות נגד התופעות הלא נעימות הקשורות לריבוי המסתננים שהתמקמו בעיקר בשכונות הדרומיות בעיר.

הטענות שמועלות כוללות את העבירות הבאות: התנפלויות ברחובות, גנבות אופניים, פריצות לבתים, תקיפות נשים ועוד.

הפריצות לרכוש הולכות וגורמות לתחושת חוסר ביטחון כללית שבאופן טבעי מעוררת חששות כבדים בקרב התושבים באותם אזורים מוכים.

עתה מתאגדים אנשי רוח, כן הרבה רוח, ועוד בחירוף נפש כדי להותיר את המסתננים בישראל, משל היו המה נופת צופים וכוח עבודה זול העובד למחייתו ללא כל תופעות הלוואי הידועות.

מהי ההשפעה של פריצות על הלך הרוח המקומי?

קול צעקה רמה עלה ברחבי הארץ לאור הפשיעה הגואה באזור דרום תל אביב, בעיקר בשל העובדה שהעובדים הזרים בשכונה הפכו להיות לרוב לעומת התושבים הישראלים, ותחושת החוסר איזון ניכרת בכול.

לאור הפעילות של המדינה לביצוע האכיפה וגם לאור הניסיונות לשלח לפחות את חלקם של המסתננים למדינות המקור, ניתן להאמין שבשנים הקרובות התחושה תשתנה.

כעת בכל אופן, עדיין מדובר בבעיה אמיתית המסכנת לא רק את המשוטטים בשכונות הללו, אלא גם בבעיה המורידה את מחירי הנדל"ן במקום.

כיצד ניתן להתמודד עם פריצות באזור תל אביב?

פנינו לצביקה ממנעולן-נט בשאלה- עד אשר תטופל הבעיה ולאור גל הפריצות בהם מעורבים מסתננים, מה היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להתמודדות עם הפריצות? לדבריו אין להם הרבה מה להציע, מדובר אמנם בשילוב של שני גורמים אך כאשר 80% מכך, לדעתו, זה בטיפול המשטרה במניעה, והוא לא בטוח עד כמה זה נעשה, כלומר טיפול נקודתי בפורצים.

הדבר הנוסף, ובלית ברירה כרגע, מי שגר במקומות המועדים לפריצות חייב לדאוג לשיפור של האבטחה באופן כללי. ככל הידוע למנעולן.net מדובר בפריצות ברמת כניסה לא חוקית תוך הפעלת כוח ולא בדרכים מתוחכמות, משום כך, אומר צביקה, ניתן על ידי חיזוק דרכי הגישה לנכס למנוע מהם אפילו לנסות.

למרבה הצער, אנו חיים בתקופה שכבר מזמן אי אפשר להשאיר את הדלתות פתוחות ללא כל בקרה, לכן בלי קשר לפריצות המסתננים, עדיף לדאוג לסורגים ולמערכת נעילה מתקדמת, ממליץ צביקה.

אפשר לנצל את התקופה הזו להשקעה בנדל"ן באזורים שיפונו ממסתננים

תופעת הפריצות בדרום תל אביב עשויה להביא לירידה זמנית ביותר במחירי הנדל"ן, לכן מדובר בהזדמנות טובה לנסות ולחפש מקורות השקעה מצוינים באזורים אלה, על מנת ליהנות מהתשואות הנאות לאחר שתשכך הסערה.

בנוסף, בגלל שהביקוש לנדל"ן באזור המרכז תמיד גבוה, גם לאור הפריצות, תמיד ניתן יהיה להסב נדל"ן למסחרי ועדיין להרוויח.