רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
08 אפר, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

צפון תל אביב מתעטרת בבניה רוויה ועמה הצורך המיידי במנעולנים באזור

צפון תל אביב בעיקר במקומות הנחשקים ביותר למגורים בצמוד לים, הופכת בניה לרוויה מאד שרק לפני כמה עשורים בודדים עוד נחשבה כפתרון דיור מוצלח לשכבות חלשות יותר, למגדלי פאר ויוקרה.

אמנם לא קיימת בחוק הגדרה חד-משמעית כמה 'רווי' נדרש לבנות כדי שהפרויקט יוגדר כבנייה רוויה, אך לכל המתבונן בתכניות הבניה על אותן אדמות אחרונות שנותרו בצפונה של תל אביב, אין כל ספק לגבי אותה הגדרה.

יחד עם היתרונות הבולטים של בניה רוויה ויוקרתית במיוחד, חברות הבניה נתקלות בלא מעט כאב ראש- איך לספק חנייה לכולם, לדאוג למעבר שוטף ברחובות העיר כדי למנוע עומסי תנועה, אך עיקר הדאגה היא לתחזוקת המבנים, במיוחד כנגד שנות האחריות אותן הן מעניקות לרוכשי הדירות.

הבניה הצפופה הן בקומות והן במספר הדירות למגורים מצריכה אסטרטגיה מורכבת של פתרונות תחזוקה ובעלי מקצוע רבים, אחד מבעלי המקצוע הנדרשים הן בשלב הבניה והן לאחר מכן- הוא מנעולן.

לפיכך צפוי בשנים הבאות לאחר השלמת בניית רוב הפרויקטים בצפון תל אביב, עומס כבד על בעלי מקצוע כאשר הבולטים שבהם מגיעים מתחום הניקיון-גינון, אינסטלציה, האלקטרוניקה ומיזוג אוויר- תחומים הדורשים תחזוקה שוטפת.

עומס נוסף אשר כבר מורגש בקרב המנעולנים בתל אביב, הוא הצורך לשירות פריצת דלתות בתים ואף רכבים בצפון תל אביב, כאשר על פי הנתונים כבר כיום מורגשת עלייה ניכרת בביקוש למנעולן בכל שעות היממה בחלק זה של העיר בהשוואה לעשור הקודם.

במנעולן-נט מתארגנים בהתאם ובהנחה כי יידרשו לספק שירותים אלו לתושבים בצורה הולכת ונרחבת.

יחד עם צמיחת הבניה באזור נמשיך במנעולן-נט לספק שירותי מנעולנות מקצועיים ובמחירים אטרקטיביים ופריצה בשעת חירום במקרה של נעילת הדלת באזור צפון תל אביב, עם צוות גדול ומנוסה כמו תמיד.