רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
12 אפר, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

פורץ כספות: פורצים לא מטפסים לדירות גבוהות לכן כדאי לשקול החלפת מנעולים לדלת הראשית

פורץ כספות יכול לתת טיפ חשוב לתושבי תל אביב, רמת גן וערי המרכז הניחנות בבנייני מגורים גבוהים, אין דאגה מכך כי פורצים כמו זה הזכור בכינויו "החתול המטפס" עלולים לפרוץ לדירתם דרך המרפסת. לכן אין להם צורך בסורגים. רבים לעולם לא נועלים או מאבטחים בדרך אחרת את דלתות המרפסת וחלונות הבית.

זה לא סוד גדול כי לתושבי דירות היוקרה בצפון תל אביב ישנן כספות בבתיהם. אך האם דלת הבית מוגנת במידה מספקת? אמנם ישנו שומר למטה ומצלמות בכל פינה אפשרית, אך בכל אופן אין מדובר בגורמים שממש מפריעים לפורצים המתוחכמים יותר.

ככלל, דלת כניסה מוגנת היטב היא למעשה דלת נוספת לכספת המותקנת בביתכם. דבר ידוע הוא כי למעשה אין אף מנעול מסחרי הנמכר בשוק באופן סטנדרטי אשר מוגן לחלוטין מפני פריצה, יחד עם זאת ישנם מנעולים והגנות הקרויים בפי אנשי המקצוע בתחום המנעולנות- כמעכבי פריצה.

החלפת מנעולים לדלת במנעולן-נט

עיכוב פריצה ניתן בראש וראשונה להשגה על ידי החלפת מנעולים לדלת, האפקט מושג הן על ידי ההתרעה, משום שמנעול כספת שישדר לפורצים "הרבה עבודה" לאחר התקנת צילינדר רב בריח על ידי מנעולן מקצועי, יכול מראש למנוע את הפריצה לדירות בבניין אשר נמצא תחת אבטחה, משום ששם לפורצים אין את 'כל הזמן בעולם.'

אך גם במקרים אחרים, בהם אין אבטחה 24 שעות ביממה, פתיחת דלתות פלדה המוגנות במנעול כספת דורשות מיומנות רבה, וזמן. לחילופין ניתן לפתוח גם דלת פלדה על ידי הפעלת כוח רב תוך גרימת רעש, וזה דבר שלא כל פורץ מוכן להסתכן בכך, במיוחד בהיעדר דרכי מילוט נאותים עבורו או כנופיית הפושעים.

לסיכום, מומלץ מאד למי שיש להם דברי ערך בביתו, להשתדל ולמנוע מפורצים נלוזים לנסות ולהיכנס ללא רשות לדירתם באמצעות אמצעי התרעה, שכאמור משמשים גם כמעכבי פריצה עד לרמה של קושי רב לעבור את מכשול האבטחה של פתח הבית, זאת בנוסף לכל העזרים הטכנולוגיים המשלימים הקיימים כיום.

במנעולן-נט נשמח לענות לשאלות בנושא, הרגישו חופשי לפנות אלינו בכל שאלה.