רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
21 יונ, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

פריצת מנעול דיגיטלי אפשרית דרך האינטרנט!

פריצת מנעול דיגיטלי דרך האינטרנט איה משוללת יסודת לפיכך זו בדיקה שחשוב לבצע אותה במיוחד לבעלי בית חכם או במשרדים טכנולוגיים, בשל ריבוי המכשור שמחובר לתשתית האינטרנט. חלק גדול ממכשירים אלו משווקים לצרכן עם רמת אבטחה נמוכה, או שאינם מתוכננים לקבל עדכוני אבטחה שוטפים לתחזוקת ההגנה, אלו חולשות המנוצלות על ידי האקרים.

שוו בנפשכם כי האקר משתעשע במזגן ביתכם, או מכבה לכם את האור ברגע הכי נחוץ וגרוע מכך לאלו שדלת ביתם או הכניסה לרכבים מופעלת באמצעות התקן חכם אינטרנטי, האקר יהיה מסוגל לפתוח את השער מרחוק.

צביקה ממנעולן.net אמר, כי הבעיה הזאת כבר מוכרת מאוד בארה"ב ואף בישראל ישנו שימוש נרחב ב- Wi-Fi בבית שממש לא מאובטח, עקב התקנים המופעלים מרחוק לרבות מצלמות אבטחה ביתיות זולות ללא מקדם אבטחה נאות, מה שהופך היום מנעולן המתעסק עם התקנות ציוד אלקטרוני לרבות מנעולים לדלתות חנייה סגורה לרכב לאיש אבטחה דיגיטלי, "על פי רוב אנחנו מביאים איש מקצוע לפי הצורך, יש דברים שאנו יודעים כבר לעשות לבד, והאפליקציה ששלחתם לנו לבדוק, היא חלק מארגז הכלים שכדאי לבעלי בתים חכמים לבדוק ולא להקל בכך ראש, ולומר לי זה לא יקרה." סיכם צביקה.

גם "מנעולים" שאינם נראים, ניתן לפרוץ דרך האינטרנט (קרדיט תמונה: Andriy Popov)

השירות ניתן בחינם דרך אפליקציית Dojo הישראלית, הסורקת את רשת ה- Wi-Fi ישירות ממכשיר הטלפון הנייד ומציגה את רשימת המכשירים המחוברים אליה. האפליקציה מבצעת הערכות של סיכוני אבטחה על ידי סריקה וניתוח של נקודות תורפה בכל אחד מהמכשירים ומעניקה לו ציון עד כמה הוא פגיע להתקפת האקרים. מדובר על מגוון סוגי מוצרים בנוסף למחשבים, כמו טלוויזיות, מצלמות אבטחה, מקררים, אזעקות, מזגנים, מנעולים, מערכות להדלקת תאורה ותריסים.

לדברי יוסי אטיאס, מנכ"ל דוג'ו לאבס: "הפגם שמשותף לכל מוצרי הבית חכם המקשרים לאינטרנט היא בעיית האבטחה. האינטרנט הוא מקום שבו וירוסים, תוכנות זדוניות והאקרים יוצאים לבלות, בתקווה לתפוס טרמפ על האלגוריתם שמפעיל את המזגן, מתגי האור או מוצרים חכמים אחרים בבית ובמשרד. צרכנים יכולים כעת לסרוק את סביבתם בזמן אמת ולגלות את נקודות התורפה המזמינות אליהן פריצות."

דוג'ו לאבס הוקמה על ידי יזמים סדרתיים ומומחי סייבר יוצאי יחידות טכנולוגיות של חיל המודיעין. במטרה לספק שירותי הגנת סייבר מתקדמים לרשת הביתית ולשמור על פרטיות המשתמשים. החברה נרכשה על ידי חברת אבטחת המידע בולגארד הבריטית ב-2017, שהשקיעה מיליוני דולרים להרחבת מרכז הפעילות בהרצליה פיתוח וקליטת עשרות מפתחים חדשים בחברה.

חפשו את האפליקציה להורדה בגוגל לאנדרואיד ואפל לאייפון.

אין במאמר כדי להמליץ או להבטיח כי האפליקציה תספק לכם את האבטחה הנדרשת, לפני כל צעד לאבטחה מפני האקרים יש לבדוק מה הפתרון הטוב ביותר עבורכם ואף לקבל ייעוץ מתאים לפי הצורך.