רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
10 אפר, 2019
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

אבטחת הבית! קונים בית? טיפים ממנעולן-נט לאבטחת הבית מפני פריצות

אבטחת הבית: הבית שלנו אמור להיות מבצרנו. הוא אמור להגן עלינו ועל החפצים שלנו, ולכן זה אך טבעי שנרצה לשמור עליו מפני פריצות. הפריצה לבית, גם אם אינה מובילה לגניבה גדולה, היא מפחידה, כוללת כניסה למרחב הפרטי ופוגעת בפרטיות. כדי להימנע מכך וליצור סביבה בטוחה ושלווה, אספנו עבורכם כמה טיפים לאבטחת הבית.

שיחה עם השכנים

אם אתם מתכננים לעבור לבית חדש או שעברתם לא מזמן, אחת ההמלצות היא לשוחח עם השכנים במקום, לברר כמה פריצות יש בסביבה אם בכלל, ולברר כיצד הם מגנים על עצמם. ככל שהאזור חשוף יותר, כך חשוב יותר לבצע פעולות אבטחה.

הנחת סורגים

הנחת סורגים על החלונות נדרשת במיוחד בקומה ראשונה ואחרונה, וכן אם אתם מתגוררים בבית פרטי. את הסורגים אפשר להתקין כמעט על כל חלון בעזרת אנשי מקצוע המומחים בתחום, וכל זאת בלי לפגוע בחלונות ובתריסים הקיימים.

מערכת אבטחה

ישנן מערכות אבטחה שונות אותן אפשר להתקין בבית. חלקן מתריעות בתוך הבית עצמו וחלקן מתחברות לחברה חיצונית שתפקידה להגן על הבית ולהגיע במקרים של הפעלת ההתרעה.

בית חכם

חיבור הבית למערכת בית חכם הוא פשוט וקל יותר מאי פעם. ישנם מנגנונים שונים אשר יכולים לפעול באופן אוטומטי כמו האורות ומערכת הסטריאו ולדמות מצב שישנם אנשים בבית. לפורצים נוח יותר להיכנס לבית ריק ופנוי, ובמיוחד אם אתם יוצאים לחופשה כדאי ליצור תחושה שהבית עמוס ושיש בו פעילות.

החזיקו כלב בבית

אמנם התפקיד של הכלב אינו למנוע פריצות – הוא יהיה חלק מהמשפחה שלכם, אך אם אתם אוהבים כלבים ושוקלים אם לאמץ לכם חבר חדש, דעו שיש לו יתרון נוסף על האהבה הגדולה שיעניק, והוא הפחדת פורצים והעדפתם לפרוץ לבית ללא כלבים.

המידע נועד לתת לכם רעיונות כללים באבטחת ביתכם. יחד עם זאת אין במידע זה להבטיח כי גם אם תיישמו את כל ההמלצות לעיל, לא יצליח פורץ מתוחכם להתגבר על כל המכשולים. אך כמאמר חכמינו, פרצה קוראת לגנב, ככל שתמנעו את הפרצות כך צפוי הדבר להרתיע פורצים.