רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
רחוב סרלין 3 תל אביב, 6765374
א' - ה' 09:00-18:00 שישי עד 12:00
Post Image
20 יונ, 2018
Posted by מנעולן מרכז
0 comment

פורץ דלתות פותח כל סוגי המנעולים

פורץ דלתות? האם אני צריך לשמור טלפון של שירות שכזה? כשאתם יושבים בבית, קוראים, לומדים או משוחחים, הדבר האחרון שיעלה בדעתכם הוא אפשרות שתמצאו את עצמכם מחוץ לביתכם כשהדלת נעולה ושכחתם את המפתחות בתוך הבית. תתפלאו כמה מקרים כאלו קורים בהם אנשים ננעלים מחוץ לביתם תוך צורך דחוף בפורץ דלתות, כלומר, מנעולן מומחה לפתיחת דלתות כאשר הכל קרה כהרף עין ובהיסח הדעת.

במנעולט שירותי מנעולן 24 ישנם מנעולנים שאם היו מספרים את הסיפורים השונים בגינם ננעלו אנשים מחוץ לביתם, היינו יכולים למלא ספר עב קרס ומרתק לא פחות מספרים אותם קראתם כשלא יכולתם להניח אותם מידכם אף לא לרגע. וכך, הופך למעשה נושא פריצת הדלתות לדבר כל כך לא צפוי, שלכן אין נהוג להיערך אליו מראש.

הדבר החשוב ביותר לפני שפורצים את הדלת שננעלה כשהמפתחות הלכו לאיבוד או כשהם נמצאים בבית, הינו הפעלת שיקול דעת מקצועי ביותר. זאת מכיוון שאין דין פריצת דלת שכאמור נטרקה בהיסח הדעת כשהמפתחות בבית וכשידוע בוודאות היכן הם נמצאים, כדין פתיחת הדלת במצב בו יש סיכוי שהמפתחות אבדו ואולי אף הגיעו לידיים לא רצויות.

במנעולן 24 בדרך כלל ננסה לברר את פרטי הסיטואציה על מנת להעניק ללקוחותינו את המענה הטוב ביותר לקריאתם לאחר שננעלו מחוץ לביתם, ומכורח המציאות נאלצים לפרוץ את הדלת. במידה ולדוגמא המפתחות נמצאים בתוך הבית, אזי פורץ הדלת ינסה בשלב הראשון לבדוק שמא ניתן, בדרך הפשוטה ביותר ובשיטות שאינן כרוכות בנזק או בהוצאות נוספות כגון החלפת מנעול, לפתוח באופן זריז ויעיל, את דלת הבית.

יחד עם זאת, לא תמיד פריצת דלת יכולה להיעשות בצורה רכה, אלא נדרשת טכנולוגיה מורכבת יותר. לעיתים אף הפוך הדבר ונדרשת פעולה מורכבת יותר אשר בלית ברירה תוביל לצורך של החלפת חלקים במערכת הנעילה, ואולי אף למנעול כולו. גם אז, נדרש שיקול דעת וידע מקצועי באם להתאים את המנעול למפתח הקיים, ידע מקצועי אשר אינו מצוי בידי כל מנעולן, או שמא לקצר את הדרך וגם מסיבות אחרות אותן הזכרנו לעיל, להשתמש במפתחות חדשים לחלוטין.